tisdag 13 juli 2010

Lotten

Var på lotten på söndagen och fixade lite. Jag kommer nog att få möblera om lite i rabatterna tror jag. 

































Mitt fina kungsljus.


































En Tantauros som skulle vara 'Ascot' men som är något helt annat. Undrar bara vad?

































Lite har hänt sedan jag satte igång med min lott i april. Är det verkligen bara tre månader sedan det såg ut så här?































Och så här...





3 kommentarer:

  1. Japp...men nu stoppar vi tiden ett tag....

    SvaraRadera
  2. jovisst är det otroligt! Jag håller på att planera hur jag ska flytta på allt som står galet. Hoppas jag har mycket energi i höst för nu märker jag hur det straffar sig att alltid bara gräva ner något där det finns lite jord ledig utan att tänka efter! Hälsn mimi

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Ja, det är svårt att tro det är samma vy..
    Tycker såna här tillbakablickar är så himla roligt att se på... undrar varför jag inte själv tar såna sviter hos mig... Får bättra mig där:-)
    Somerwind köpte jag också förra året, så söta kalkbladskanter tyckte jag! Undrar om den inte också hette "Göteborg" två namn alltså...)

    Ha det gott, och stoppa tiden, någon!! H.

    SvaraRadera